Koh Ngai 17-18 listopada 2017

Ostatni dzień na Koh Ngai upłynął nam na lenistwie przy basenie i na plaży. Tomek poszedł biegać plażą i narzekał, że wyspa jest za krótka, bo gdyby chciał przebiec tyle co zaplanował, musiałby biegać tam i z powrotem.

Rano w dzień wyjazdu Adaś obudził się przed 6 rano, więc Tomek zabrał go na spacer podziwiać piękny wschód słońca. Oglądając zdjęcia sama zaczęłam żałować, że nie zwlokłam się z łóżka z Gabrysią i też nie poszłyśmy na plażę.

Transport z Koh Ngai na lotnisko w Krabi wykupiliśmy od tej samej agencji co wypożyczyliśmy dzień wcześniej łódź (Koh Ngai Camping), bo oferowali cenę znacznie niższą niż nasz hotel. Longtail boat zabrał nas do Pak Meng Pier, a tam czekała na nas taksówka. Bez fotelika dla Adasia. Mimo, że zapewniali, że będzie. Wściekałam się na maxa, bo wiedziałam, że gdybyśmy wzięli znowu taksowke z Krabi Private Taxi albo z hotelu, to ten fotelik by był na 100%. Tak więc pod tym względem, nie polecamy transferów organizowanych przez wspomnianą agencję. Całe szczęście, że droga na lotnisko trwała tylko 1,5 godziny z czego Adaś większość przespał w nosidle przyczepionym do Tomka. Potem już tylko lot dalej do Chang Mai…

Poniżej kilka zdjęć, bo pisać nie ma co 🙂

Tomek podczas biegu – na końcu wyspy / Tomasz on the run at the Northern end of the island.

Widoki z plazy podczas biegania / Running views.

A tu Daria sie cieszy z krewetek królewskich na kolacje / Daria ready for her king prawn for dinner.

Wschód słońca widziany z Koh Ngai / Sunrise as seen from Koh Ngai.

Tukan o poranku / Toucan in the morning.

Poranna kawa po godzinnym spacerze / Morning coffee after a beach walk.

Papa Koh Ngai / Goodbye Koh Ngai.

Adaś marynarz żegna sie z Koh Ngai / Adam the sailor says farewell to Koh Ngai.

Dziewczyny na pokładzie longtail boata / The Girls onboard the longtail boat.

Info praktyczne:

My lecieliśmy z Krabi bezpośrednio do Chiang Mai, ale jeżeli ktoś chce się dostać do Bangkoku, to bliżej Koh Ngai jest lotnisko Trang.

Za całość transferu zapłaciliśmy 3300 THB, hotel chciał 4200 THB. Łódź płynie ok 1 godzinę, a w samochodzie spędzamy kolejne 1,5 – 2 godzin.